Jaarverslag 2019: medewerkers en vrijwilligers

In 2019 waren 47 personen in dienst bij Studio Globo, goed voor een voltijdsequivalent van 32,31. 80% van het personeel heeft een educatieve functie, 15% is leidinggevend en 7% staat in voor administratieve taken.

Van de 47 medewerkers zijn er 35 vrouwen en 12 mannen. 19% van het personeel werkt voltijds, 17% werkt halftijds. 13% werkt minder dan halftijds. De categorie tussen halftijds en voltijds is de grootste, met  51% van het personeel erin. Het leeftijdsprofiel van de medewerkers is een leuke mix van leeftijden.

10 van de 47 medewerkers zijn al meer dan 15 jaar in dienst zijn bij Studio Globo. Nog eens 10 personen werken er tussen 6 en 15 jaar. Door de nieuwe werkingsstructuur deden in 2019 ook heel wat nieuwe gezichten hun intrede: 19 mensen werken er minder dan 2 jaar.

Vrijwilligers

De mensen in de Raad van Bestuur zijn (los van de directeur) allemaal vrijwilligers die onbezoldigd hun mandaat uitoefenen.

Op de meeste locaties van Studio Globo werken ook vrijwilligers. Hun waardevolle inzet is meestal van praktische aard, of ze zorgen voor inhoudelijke input. Sommige vrijwilligers dragen Studio Globo al lang een warm hart toe en zien we ook regelmatig terug.

Jaarverslag 2019 infografiek 13 medewerkers